COVID-19

Користуватися порадами від Консульської служби України за посиланням. Також за цим посиланням ви знайдете найактуальнішу інформацію про візи, дозволи та обмеження в умовах пандемії COVID-19.

Умови перетину кордону України пов’язані з заходами по обмеженню розповсюдження COVID-19 та залежать від категорії країни, до якої її відносить Міністерство охорони здоров’я України, відповідно «червона» або «зелена» категорія.

З актуальним переліком відношення країн до «червоної» або «зеленої» зон можна ознайомитись на  cайті Міністерства охорони здоров’я України.

Якщо пасажир прибув з «зеленої зони», він має змогу не проходити самоізоляцію. Умовою перетину кордону є наявність полісу медичного страхування, що покриває лікування COVID-19 та обсервацію.

Поліс страхування повинен бути виданий страховою компанією, яка зареєстрована в Україні, або іноземною страховою компанією, яка має представництво на території України чи договірні відносини із страховою компанією – партнером на території України (асистанс), та покриває витрати, пов’язані з лікуванням COVID-19, обсервацією, та діє на строк перебування в Україні.

Умовою відсутності обсервації та самоізоляції для пасажирів, які перетинають кордон України подорожуючи з країни «червоної зони» є наявність негативного результату тестування на COVID-19 методом ПЛР, який можна зробити після перетину державного кордону, а також наявність полісу медичного страхування, що покриває лікування COVID-19 та обсервацію.

Детально з умовами перетину кордону України та оформлення полісу страхування можна ознайомитись на ресурсі  Visit Ukraine.

Наявність у пасажира довідки про антитіла до COVID-19 не звільняє його від необхідності проходити тестування на COVID-19 методом ПЛР після перетину державного кордону, або проходження обсервації, якщо він(вона) прибув(ла) із країни, що входить до «червоної зони».

Для всіх пасажирів, які перетинають державний кордон України, подорожуючи з країни «червоної зони», обов’язковою умовою є встановлення на телефон застосунку «Дій вдома».

Також їм потрібно обрати один з трьох варіантів:

  • Обсервація в спеціалізованих ізоляторах;
  • 14-денна самоізоляція за місцем проживання для осіб, які погодилися проходити її за допомогою програми «Дій вдома»;
  • Проходження тестування на COVID-19 методом ПЛР після перетину державного кордону.

Як працює застосунок «Дій вдома» ознайомтеся на сайті Кабінету Міністрів України.

Будь ласка, приміть до уваги, що наразі для супроводжуючих осіб доступ до терміналів аеропортів тимчасово обмежений. Доступ мають лише пасажири, співробітники авіакомпаній та аеропорту, а також особи, що супроводжують особливі категорії пасажирів (пасажири з особливими потребами тощо).

У зв’язку з необхідністю дотримуватися дистанції 1,5-2 м при проходженні всіх формальних процедур в аеропорту, під час посадки / висадки з літака, рекомендуємо прибувати до аеропорту заздалегідь.

На вході до терміналу аеропорту та при посадці на борт літака всім пасажирам, співробітникам авіакомпаній та аеропорту проводиться температурний скринінг та зовнішня оцінка стану здоров’я. У разі виявлення підвищеної температури тіла та/або симптомів COVID-19 у пасажира, в доступі до терміналу та у перевезенні буде відмовлено.

Також авіакомпанія рекомендує якомога частіше мити руки або обробляти їх дезінфікуючими засобами протягом усієї подорожі.

Відповідно до встановлених вимог «Aviation company «Air Ocean Airlines» проводить дезінфекцію салону літака перед кожним рейсом.

Літаки обладнано високоефективними фільтрами НЕРА, які очищують повітря в салоні літака, яке подається кожні 2-3 хвилини.

Наше щире переконання в тому, що тільки спільне виконання всіх санітарно-епідеміологічних правил протидіятиме розповсюдженню COVID-19. Тому просимо Вас максимально дотримуватися всіх вищенаведених вимог!

Бажаємо міцного здоров’я і приємного польоту разом з Авіакомпанією ««Aviation company «Air Ocean Airlines»»!

Умови відмови від перельоту пов’язані з COVID-19

Я розумію, що не повинен прибувати в аеропорт на рейс, якщо є в наявності будь-які з наступних обставин:

  • Мені поставлений діагноз COVID-19* в будь-який час протягом 14 днів до мого вильоту.
  • В мене були будь-які відповідні симптоми COVID-19 (лихоманка, недавно розвинений кашель, втрата смаку чи запаху, задишка) протягом останніх 8 днів перед моїм вильотом.
  • Я впевнений, що був у тісному контакті (наприклад, менше 2 метрів більше 15 хвилин) з особою, у якої підтверджений діагноз COVID-19 протягом 14 днів до мого вильоту.
  • Від мене вимагається відповідно до місцевих чи національних правил знаходитися у карантині з причин, пов’язаних із COVID-19, протягом періоду, що включає дату вильоту.

У випадку наявності будь-якої з вищенаведених обставин, я зв’яжусь з «Aviation company «Air Ocean Airlines» до вильоту. Я розумію, що будь-яка з цих обставин, виявлена в аеропорту, призведе до відмови у здійсненні моєї поїздки.

Я підтверджую, що ці вимоги стосуються кожного пасажира, для якого я бронюю квитки.

*Якщо вам потрібна медична інформація щодо COVID-19, будь ласка, зв’яжіться з місцевим органом охорони здоров’я.

Увага! Щодо надання інформації про призупинені рейси
Увага! Щодо надання інформації про призупинені рейси